Selecciona Idioma:   Cercar en aquest blog

dimarts, 22 de maig del 2012

EL MEU BLOG ÉS CO2 NEUTRAL (MI BLOG ES CO2 NEUTRAL)


VER EN CASTELLANO

Aquesta entrada no és d'una recepta però m'ha semblat una iniciativa interessant i volia compartir-la.

Participant en la iniciativa ecològica promoguda per Geniale aconseguiré que es planti un arbre a una zona amb risc de desertificació.
La iniciativa es molt senzilla: per cada bloc o web que s'adhereixi al projecte Geniale es planta un arbre, la producció oxigenen del qual compensarà les emissions de diòxid de carboni que produeix el meu bloc o web.
Segons el Dr. Alexander Wissner-Gross, un activista del medi ambient i físic de Harvard, una única pàgina web és responsable de l'emissió de 3,6 kg de CO2 de mitjana a l'any, mentre que un arbre és capaç d'absorbir 5 kg. El resultat final és a favor de l'oxigen: guanya el meu bloc i guanya el medi ambient.

Geniale, mitjançant la distribució de catàlegs en format electrònic, promou una filosofia verd dirigida a reduir l'us i malbaratament de paper per fins comercials. Els catàlegs més importants i coneguts estan disponibles ara també online com per eixample: Lidl,IkeaCarrefour, i es poden consultar no només per Internet si no també per iPhone e iPad.

CASTELLANO

Esta entrada no es de una receta pero me ha parecido una iniciativa interesante y quería compartirla.

Participando en la iniciativa ecológica promovida por Geniale.es lograré que se plante un árbol en una zona con riesgo de desertificación.
La iniciativa es muy sencilla: por cada blog o web que se une al proyecto Geniale se planta un árbol, cuya producción de oxigeno compensará las emisiones de dióxido de carbono que produce mi blog o web.
Según el Dr. Alexander Wissner-Gross, un activista del medio ambiente y físico de Harvard, una sola página web es responsable de la emisión de 3,6 kg de CO2 de media al año, mientras que un árbol es capaz de
absorber 5 kg. El resultado final es a favor del oxígeno: gana mi blog y gana el medio ambiente.

Geniale, a través de la distribución de catálogos en formato electrónico, promueve una filosofía verde enfocada a disminuir el uso y desperdicio de papel para fines comerciales. Los catálogos más importantes y conocidos están disponibles ahora también online, como por ejemplo: Lidl, Ikea, Carrefour, y se pueden consultar no sólo en el ordenador sino también a través de aplicaciones para iPhone e iPad.

1 comentari :

  1. Gracias a tu visita a nuestro blog, acabo de descubrir el tuyo, me gusta lo que publicas y con tu permiso me quedo de seguidor.
    Saludos.
    http://xoriguer48-lasrecetasdelabuelo.bl...

    ResponElimina