Selecciona Idioma:   Cercar en aquest blog

divendres, 8 de març de 2013

PUDDING DE CARABASSA DUKAN





Ahir va ser el dia de la carabassa!
De plat principal, pastís de carn amb carabassa (el publicaré molt aviat) i per postres aquest deliciós pudding.

Encara no em crec la de coses que es poden fer amb aquest vegetal que jo, fins fa quatre dies, mai havia tastat. Lleugera, gustosa i apte per receptes dolces i salades i a més, sencera, es guarda mesos sense fer-se malbé. ¡No li podem demanar res més!

Aquesta recepta és molt fàcil de fer i estic segura que agradarà tant als que ens em de cuidar una mica com als que no.

Espero que us agradi!


RACIONS: 4
FASE: CREUER I CONSOLIDACIÓ
CIVADA: SENSE CIVADA
TOLERATS: sense

Ingredients:

200 gr. carbassa
100 ml. llet desnatada
1 iogurt natural desnatat
3 ous
ratlladura d'1 llimona
1 CS edulcorant líquid apte per a cocció
canyella en pols al gust (jo li vaig posar 1/2 CC)

Elaboració:
  • Batre els ous.
  • Afegir la resta d'Ingredients i batre bé fins que quedi tot integrat.
  • Abocar en un motllo de silicona i cuinar al microones 12 minuts (a màxima temperatura).
  • Deixar dins el microones 10 minuts sense obrir-lo.
  • Deixar refredar dins el motllo i guardar a la nevera un mínim de 4 hores (millor d'un dia per  altre).
  • Treure del motllo i decorar al gust (En el meu cas amb xarop de xocolata sense sucre de Walden Farms






Salrito.com

6 comentaris :

  1. Caram, quin pastís! Ningú ho diria, que és de règim... sembla boníssim.

    ResponElimina
  2. I si no fas la Dukan, també el pots fer?, perquè fa una cara.....

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant, és apte per a tots els públics :) !

      Elimina
  3. Además de resultar rico, no lo dudo, se ve tan bonito...

    ResponElimina
  4. Pues tiene que estar bien rico, a mi la calabaza me gusta cada vez más.
    Un besito

    ResponElimina
  5. M'encanta la carabassa, de totes les maneres i en un púding no l'hi he menjat mai. Em fa molt bona pinta. Besades!

    ResponElimina