Selecciona Idioma:   Cercar en aquest blog

dijous, 29 d’agost de 2013

PIZZA AMB MASSA DE TONYINA (APTE PER A DUKAN)


La pizza és una cosa que a casa ens agrada molt i clar quan vam començar amb Dukan vam creure que ens hauríem d'oblidar d'ella, com de tantes altres coses.
No ha estat així, gràcies a moltes persones que experimenten a la cuina, en aquests dos anys no només hem pogut menjar pizza si no que a més a més, amb diferents tipus de massa.
A poc a poc aniré pujant les que he provat perquè qui no les conegui encara tingui l'opció per aquí.

Bé, l'avui és una pizza amb massa de tonyina que queda molt cruixent i és apta des de la fase d'Atac. La recepta original és de Yolanda Rubio del blog La cocina de Jabalpan.

És la que ens agrada més a casa i tinc el costum de fer-la una vegada un cop a la setmana (doblant les quantitats). 
Amb una cola light i un gelat de xocolata després ... Sopar de divendres ideal!

En el meu cas va ser un farcit de pernil salat, frankfurt de pollastre i mozzarella light (del Lidl. No apte, però jo la faig servir de tant en tant i ho compto com 1 tolerat. Es pot substituir per llençolets Sante light o uns formatgets light congelats i ratllats).

Espero que us agradi.

RACIONS: 1
FASE: CREUER I CONSOLIDACIÓ
CIVADA: SENSE CIVADA
TOLERATS: 1 CS maizena per persona

Ingredients:
1 clara d'ou
2 llaunes de tonyina
1 CS maizena
orenga

Elaboració:
  • Preescalfar forn a 220º.
  • Escórrer bé la tonyina.
  • Barrejar tots els ingredients.
  • Col · locar en un motlle de silicona rodó o safata de forn folrada amb paper vegetal.
  • Coure al forn a mitja alçada uns 10 minuts.
  • Donar la volta i coure 5 minuts més.
  • Omplir al gust i enfornar 5 minuts més.
Treure el paper a la massa ja fornejada
Estendre el tomàquet "fregit" (sofregit amb aigua). 
El meu amb una mica de ceba, orenga i all.

Ja farcida, a punt d'enfornar.





4 comentaris :

  1. Està boníssima! Vaig descobrir la recepta a través de Dukangirl y primer era reàcia (farà massa gust a peix i matarà els altres sabors, pensava), però quan em vaig atrevir em va encantar!
    Només una puntulizació... És una recepta apta a atac si no hi poses Maicena. Els dies d'atac no fem servir tolerats, i com bé dius la Maicena n'és un

    ResponElimina
    Respostes
    1. És cert, la maizena és un tolerat i per tant no és apte per a atac.
      Com aquesta part del bloc és una plantilla, em va passar, gràcies per la correcció.
      Muacs

      Elimina
  2. Esta la pruebo ya, tiene muy buena pinta y quiero empezar la dieta cuando ya empecemos con la vida normal,así que me la llevo.
    Besos
    Cocinando con Montse

    ResponElimina
  3. Aquesta massa em sembla molt interessant! La provaré!!!

    ResponElimina